dilluns, de gener 30, 2006

Neu i tossinos

Esta setmaneta pasada haig anat a casa meua, a veri si estudiave més allà sol, sense gent i bueno, la cosa no va anar malament del tot, vaig fer més que no em pensave. Esto cap de setmana, pos normalet, fluixet més bé.
Divendres per la nit poqueta cosa vam fer, com que ara los amics s'han aficionat a l'escalextric (un altre dia tos explicaré que som una colla de frikis, no patigueu) pos vam pasar mitja nit donant voltetes al circuit, que encara que no em cregueu no hi havie jugat mai i tret que marege una mica, està de puta mare, tu.
Dissapte, un torneig a la play al "txamiso", uns patxarans al bar i cap a Albelda a veri uns amics nostres d'ixo poble que hi tocaven, Inkonformes se diuen, però en acavar mo'n van tindre que marxar lego, perque va començar a nevar fort.
Ahir, 29 de gener, fíen a Albelda la ja famosa Festa del tossino, pero quan vaig despertar ho vaig veri tot molt magre, aixines que de magre en vaig veri ben poquet. Quatre dits de neu mos van fotre lo Tossino, que pel que haig vist per internet, l'han passat al día 12 de febrer.
A les quatre la tarda cap a Lleida i tornada a Madrid. Uff, Madrid me mate.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ei.
Per fí he trobat el teu blog!!!!!
Ja era hora, desprès de quasi dos anys.
Scalextric, patxaran, playstation?
I lo risk????
Esto any suposso que t'hi passaràs per la festa del Tossino. Pero bueno, encara queden díes per això.
No s'oblideu de comprar-me loteria, que aquest any tornarà a tocar, ja veureu.
Que vagi be, apa, algún día pasarem per la penya, quan tingueu la nevera plena de beure.

31/10/06 12:07 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home